Cup i Fröjered...

Sussi och Carina!

Oh, sicken afton....
Vi hade himla skoj i går. Jag och Sussi möttes vid 15 tiden och kolla lite affärer. Jag var och handla lite nylonfötter till mina pumps. På HM hittade jag riktigt snygga skor...igen....men kunde hejda mej. Jag ska suga på dom till nästa vecka - lön! Sen får jag väl rannsaka mej själv om det behövs, brukar alltid behövas, men det är ju det här med topparna. De behövs med! Efter shopping rundan gled vi ner på Harrys och sippa vin tills Carinorna kom. Trevligt!

Vi åt buffen och snacka fram till tio sen kom sonen och hämta oss. Ja det vill säja mannen och mej... Mannen ville naturligtvis inte heller han sitta hemma så han ragga upp en kompis som fick vara ute till 19.30 sen skulle han vara hemma!?! Då dök han upp och gjorde oss andra sällskap. Fyra tjejer och mannen.... Träffade lite annat folk ute också. Himla skoj som vanligt!

  Stenstorps IF mot Ekedalens SK =)

Idag inleddes dagen med Fotbollscup i Fröjered. Skön avkoppling i det härligt soliga vårvädret! dessutom spelade grabbarna SÅ bra. Första matchen mot Ekedalen slog dom Ekedalen med 6-2. Hmmm.... Hoppsan!
Nästa match oavgjord tack vara ett självmål som en lagkompis fick in, sånt som händer. Sista matchen vann dom!!
Dom har blivit så samspelade och duktiga, men nu måste lillebror växa till sej. Han är snart mindre än alla dom som är ett år yngre. Det kommer väl.

Tack för en bra match!

Svettig Hugo men så nöjd!

Ikväll ska vi till P o A och grilla, Mums - Gott! A fyller 50 år imorgon så vi har köpt en bukett med blommor.

Och i morgon fyller HUGO 12 år!!!!  Vi sjunger GRATTIS för honom!!!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0