Härlig lördag!

Sicken härlig dag vi hade igår!!!

Jag fixade med påskpyntet och det blev så mysigt! = ) Jag hade fina riset på "altanen" och där grillade vi och ED körde frågesport med oss. Hahaha! Vi hade så kul! !!!



Vi körde i lag och Mims och Clara var ett lag. Vi skulle komma på länder, huvudstäder, skådespelare och ..... på olika bokstäver. Mimmie och Clara vann! Grattis!



Det var så himla skönt i solen på baksidan. Det var varmt och solen sken fortfarande trots att klockan hunnit att bli 18.30. Roligt att E och CL kom hem också. Nu fattades bara lillebror, som var på killfest. Han hade säkert tyckt att det var dömysigt när hela familjen var samlad, men vi gör om det snart igen!
Mannens buffar går till historien som himmelska denna kväll! Dom var SUPERGOA!
Jag tycker mer och mer om våren tror jag i alla fall....



Kvällen avslutades inne och vi spelade Bondespelet i lag. Himla skoj spel! Det har jag aldrig spelat förut. Liknade monopol en del. Vi kom på att man måste ha tid på sej för att spela, och vi avslutade runt 01.30 fast vi kommit knappt halvvägs. Nåja det viktigaste var ju vem som vann...... Och det gjorde jag och mannen!!!!!

Bäst, bäst, bäst....... Ödmjuk????..... nä........

Kyss!

Kommentarer
Postat av: Mystic_orebrobo

Vad kul allt låter :)Önskar jag kunde joinat och slappat med men vi har tenta nu så det har mest blivit att sitta med näsan i böckerna och anteckningsblocken :P

Saknar er alla, puss!

2009-04-08 @ 10:13:11
Postat av: Anonym

Önskar också att du varit med =) men snart så tror jag du fyller år. Har laddat med anti rynkkräm, utslätande ansiktsmasker, och vad var det mer du behövde??? ;) Puss!

2009-04-08 @ 22:07:10
URL: http://barbamamsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0