Hur är det möjligt?



Hur är det möjligt att jag inte hittar NÅGONTING ALLS att ta på mej......??????!!!!!!!

Har visserligen givit bort en stor kasse kläder till en större människa i helgen så visst blev det bättre plats i garderoben, men ändå. Jag har ett par jeans och ett par svarta långbyxor.

Har ju i och för sej handlat på mej en hel del klänningar, 6 st, närmare bestämt samt också sytt in 3 kjolar. Men t-shirts och tröjor råder jag brist på. Är inte så snyggt  med kjol och bh - inte heller överdrivet varmt.

Skulle letat på Ullared efter t-shirtar men det fanns "bara" snobben tryck eller stora blommiga tant t-shirts. Köpte i och för sej 3 hoodtröjor som jag bara ÄLSKAR. Varma och sköna! Men vill ju ha nåt  att bära under dom också, speciellt om det skulle råka bli så varmt att jag tar av mej.

Ska åka in till stan senare och köpa ny nål till min symaskin sen ska jag sy in lite kläder och se om de blir så pass ok att jag kan använda dom. Har nu minskat midjemåttet med 30 cm så det är en del att knyppla bort.... Angenämt problem!

Sen ska jag ge mej i kast med att sy Mims och Eriks gardiner till gästrummet också.....

Så, Kyss då!

Kommentarer
Postat av: Mystic_orebrobo

Jag vet, jag har nästan 2 garderober fulla med kläder ändå står jag likt förbannat varje morgon och ojar mig "vad ska jag ha idag då?"

Borde sälja skiten på tradera o bli rik o gå o shoppa nytt egentligen ;)

Puss!

2009-04-21 @ 19:00:22
Postat av: helene

Bra ide! Kanske skulle försöka iallafall. Men jag vet inte hur jag gör?? Får kola det för jag har en del kläder som är helt ok men numer förstora...



Puss!!

2009-04-22 @ 12:59:26
URL: http://barbamamsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0