skojsigt värre...

Hej!

Gårdagen var himla kul med kalkon middag med ungarna och svärson och svärdotter. Givetvis blev kalkonen toppen, som alltid! =) Sen körde vi boule på den nysladdade ridbanan. Jättekul! Tävling....!!!!!

Lite efterrätt på det och sen körde vi SINGSTAR...... Alltså det är ju bara för kul! Hahaha! Vi körde lag och jag, mannen, Erik och Mimmie var ett lag och Emil, Charlotte, Clara och Hugo körde ett. Jag vet vi vann första och sista omgången och nån där emellan men det andra laget var riktigt grymt faktiskt.... Får erkänna det, men det svider!


I morse kände jag att vi hade inte bara ätit gott under gårdagen utan druckit gott  också, av disk och pantberget av döma... och muntorrheten och huvudvärken....

Men Mimmie var kvittrande glad och pigg (som vanligt.... Hur bär sej människan åt?.) Vi åt frukost med nygriljerad påskskinka och ägg.
Sen var det dags att följa med MoE till .


Där var det shopping i stor stil. Sovrumsmöbler, lampor, matta, vitrinskåp (URSNYGGT!!) och massor annat!! Dagen försvann i ett huj och vi for runt som galningar med  shoppingvagnarna, ja, som du läste shoppingvagnarna, pluralis, dvs tre stycken!! Fyra med våran....

Vi hade kul, jag och mannen i allafall, dom andra hade nog både beslutsvåndor och glädjefnatt! Fast vi hann ju med både att fika, äta middag och avlutningsvis även smaska i oss en pizzaslice....

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0