Work just work...

Idag har jag jobbat. Det var kuligt men mycket att göra. Blir lite rörigt med en studerande i kursen och flera olika kurser, det vore bättre med flera studerande i en kurs.....

Nu drar Ponnytävlingarna på Grevagården igång igen då, puh. Mannen är tävlingsledare så honom får jag väl skrapa ihop på söndag kväll och ta med hem. Men lite kul är det också givetvis annars skulle vi ju inte hålla på som vi gör.
Sen förhoppningsvis så kommer vi träffa många trevliga människor, och förhoppningsvis kommer dom vara nöjda... Man vet ju aldrig med ponny föräldrar, dom kan ju vara förjävliga rent ut sagt också ibland.

Innan vi ska bygga banan i kväll så ska Hugo på bowlingen, engelskaläxan avklaras och en maskin tvätt hängas. Men jag hinner, jag är ju snabb... och effektiv som alla kvinnor.

Kyss!

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0