Bad igen!

Idag var Johanna och hennes fam med oss och badade. Det var jätteskoj!

Alltid kul att umgås, varför gör man det så sällan?

Clara har trimmat hästarna i kväll  - så himla duktig. Bli ju riktigt sugen själv på att ta en tur snart. Tänk om jag skulle våga mej på att rida ut.... Hmmm?

Ikväll så har jag och mannen varit på Husaren och ätit. Träffade ett gäng roliga ungdommar som gjorde vår kväll ännu roligare. Dessutom tyckte dom att jag såg så ung ut att dom knappt trodde på att jag kunde ha barn som var 22 år. Såna ungdommar gillar jag.! *stolt*

Nu blir det sängen för i morgon drar vi till Vetlanda och ponny Sm och kollar. Clara var sugen så why not?

God Natt!

Kyss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0