Ja!! Idag skiner solen faktiskt!!

Ja!!!

Äntligen!!!
 
Vi packade kylbagen och åkte till Brevik !



Sol och bad hela dagen - I LIKE!!

Sen träningspass på gymmet! Puh!

Efter det - grill ! Yummi!! Yummi!! Vi invigde nya grillpannan som vi köpte på Ullared igår!

Just det - vi gjorde Ullared igår, jag, mannen, Hugo o Clara.

Jag handlade:

en skidjacka (vit) som jag ska ha i vinter
en jacka (Svart) som jag ska ha när jag groomar, och annars med för den var assnygg!!!
en Hello Kitty nattlinne - ja jag vet att jag inte är tonåting men jag ville ha den och den var Jättrfin faktiskt!
en t-shirt
fyra svarta trosot
två svart-rosa trosor med hjärtan
två röd-vita trosor med hjärtan
facemasker
hårsprayer 4 st
hårnålar

sen handla de andra resten!! hahaha!

Hoppas det blir lika najs väder i morgon!!!

Dessutom ska vi kolla Fissi igen - 90dagars dräktighet i morgon.....  Spännande!! Håll Tummarna!

Kyss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0