Nu är det klippt...

Nu är Coppis klippt och snygg!

Hon skötte sej perfa, ok, lite hoppig på vä sidan men som ett lamm mot vad hon brukar vara. Tjejjerna hann tom med att rida efter, SÅ snäll var hon. Jag är stolt över henne. Snyggingen!

Jag måste säja att Mimmie är en klippa i såna situationer. Jag är så glad för att hon tar sej tid. Sen körde dom markarbete på nysladdade ridbanan. Mimmie hjälpte Clara sen bytte dom hästar en stund.

Hästar - det är ändå livet det! :)

Som jag börjar att bli sugen på att rida igen. Måste ha en hjälm bara, min är för STOR!

Och jag tror Jullan har hittat en ny häst igen också - roligt det!

Idag är sista lovdagen och sommarlovet 2009 är snart till ända. Hur fort gick inte det?

Hugo är hos Erik och Clara är hos Natalie en sväng. Bäst att passa på :)

Jag ska vila, tvätta lite och läsa boken som Charlotte lånat mej - En Shopoholic i New York. Haha, som jag skrattade när jag läste första boken. Nu har jag lånat bok två, tre och fyra så nu ska jag frossa i läsning några timmar.

Kyss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0