Ny dag

Ja då vaknade  jag till en ny dag. Härligt! Mannen har levt rövare hela natten och drömt mardrömmar och pratat i sömnen. Då är det trångt i vår 120 cm säng.

Borde växa upp och skaffa oss en riktig säng? Eller? Men det är mysigt att ligga nära och snusa på P när han sover :)

Idag ska jag åka till bibblan på Högskolan och försöka fixa lite böcker till snurrpannan :) <3
Hon har inte såå  mycket koll men det hade kanske inte jag heller i hennes ålder när jag började på Högskolan i Skövde för att  läsa Sjuksköterskeutbildningen, eller?

Jo, det hade jag nog + att jag hade två små barn att ta hand om...

Sonen ringde och rapporterade från Örebro att nu var nästan allt uppackat och ny soffa inhandlad. Vad vi blev nyfikna på hur lägenheten ser ut nu! Längtar redan dit och jag hoppas det inte dröjer för länge innan vi kan åka och kolla läget. Vi ska ju till Stockholm på söndag och passerar Örebro... Då kanske vi kan slinka in?

Och jag längtar verkligen till på söndag. Det gör jag fast det är en båttur... Sitta och mysa med mannen. Kolla på folk, dricka en drink... Åh, vad mysigt och bara 4 dagar kvar! Lovely!

Nä benen behöver rakas och smörjas. Torra som en 80 årig tants :( Usch ja! Hela jag är som en torrboll, fast en brun sån!

Ha det så gott så länge!                  
Kyss!                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0