så trött...

 ... efter att ha varit med jobbet på Kick-off !

Härliga roliga underbara kollegor! Som Ante sa : KÄRLEK! är svaret.

Och kvällen gick inte av för hackor. SING STAR = favvo i alla kategorier.

Vi sjöng och vi sjöng sen skråla vi resten! Moohaha!

Och vi dansade, som vi dansade.... och alla hade så kul, och var det nån som inte hade det så skyll inte på sällskapet , skyll dej själv! Tack alla tokiga på dansgolvet!

Nu vill jag hitta en buggkurs för fy farao va jag gillade och dansa! Ska kolla om vi fortfarande har afrikansk dans på måndagar i kommunlyftet. Då ska jag fanken i mej gå! På det mä!

Nu vill jag softa resten av kvällen - hua va trött jag är och nu mår jag faktiskt lite illa också!

Kyss!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0