Sista semester dagen

Och jag drömmer mardrömmar på natten så jag fortfarande är helt skakig kl 15. Brrrr! usch och fy!

Idag har jag sovit ut, hängt tvätt och varit med mannen i stan och köpt födelsedagspresent till Mimmie som fyller år 6/9 :)

Nu ska jag röja upp i kaoset som bildats under förra veckan då vi bara solade och badade och struntade i tråkigheter som dammsugare, moppar och sånt. Nu behövs det röjas!

Och svärmor och svärfar kommer om två timmar, måste skynda mej! Vi ska grilla och mysa lite.

sen ska jag packa med...

Ska på konferens med jobbet två dagar till Hällekis. Hoppas det blir bra.

Har köpt nya stövletter till hösten idag :D Shit va dom är fina!! och jag blev såååååååå SNYGG i dom! Hoppas mannen instämmer för det är han som ftt köpa dom.

Måste skynda mej om jag ska hinna, pattarna i kläm!

Kyss!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0