Underbart!

Jaa! Det underbara vädret fortsatte ännu en dag!

Jag och mannen åkte ärenden på morron, jag var en snabbis på jobbet bla.

Sen hem och packa badväskor! En till Hugo o Clara som var i Vristulven med kompisar och en till mej och mannen. Vi var ännu en dag i Brevik.

Åh vad vi har det gött! Tom tanken på att börja jobba känns ok.... Är jag sjuk?

Kvällen avslutades med finfint sällskap av mamsen, W, sis och svågern :D

Gjorde fördrinkar jag och Hugo. Med sockerkanter! Sketfina!

Sen gott grillat kött och grönsaker YUMMIE!

Denna dag är en dag att lägga nära sitt hjärta och tänka tillbaks på när det e tungt!

Hoppas på mer sol imorgon, kan vi ha sån lyx eller är det att önska för mycket??

Den som gapar över mycket mister ofta hela stycket....

Ok, jag tar det som det kommer!

Kyss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0