Apelsinlyft?? nån som testat?

Lite sugen på att ha lite spakväll i afton. Problemet är bara att jag inte har nån facemask hemma. En del gör själva men vad var det nu man skulle ha i??

Havregryn - för peeling kanske
Ägg - nja...
Olivolja - blir ju fet å fin då i alla fall.
Mjöl?
Bakpulver - mot rynkor. Kanske pöser huden likt en sockerkaka och vips är rynkorna väck.

Nä va tusan. Skiter i geggamojjan i fejjan, men jag har gurka till ögonen. Alltid nåt :)
Funderar på varför hon har apelsiner på boobsen. Hmm??? Kanske blir dom mer apelsinlika då? Minilyft?
Hahaha! Dom kommer att både lukta och smaka gott då i alla fall! Värt ett försök.
Hoppas bara ingen dyker upp oanmäld för jag tänkte sjunka ner i soffan med ett gött fotbad samtidigt.
Problemet med att ha gurkan på ögonen är att jag inte kan hålla span samtidigt. Ah, va fasen - låser dörren det klart!
Fönstertittare? Kom igen bara!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0