Filmtajm! <3

Har sett Polarexpressen med barnen. Underbar julfilm! Vi brukar se den varje jul, tradition du vet.
Jag gillar "barnfilmer". Ser fram mot att se Madagaskar Back 2 Africa som ska visas på nyårsafton. Den verkar så himla skoj! Nån som sett den?



Har du fler tips om roliga filmer?

Nu ser familjen på Wallander men jag gillar inte storyn. Tar så illa vid mej när det handlar om barnamord. Ryser i hela kroppen. Usch å fy! Nä, då hänger jag hellre på FB och bloggen!
Tror jag ska göra lite chokladpudding till dom så kanske jag får bestämma nästa film... :D Smart va!
Kanske kan vi se Happy Feet, pingvinfilmen. Den är skoj! Igår såg vi Harry Potter - Halvblodsprinsen, den var sådär. Himla låååång i alla fall, mannen somna bitvis och jag förstår honom.

Har köpt mannens födelsedagspresent idag också. Eller rättare sagt så hittade han själv presenten så nu hoppas jag han har glömt alltihop. För en gångs skull så har jag hittat nåt som han vill ha I TID! Oftast har jag sprungrit runt som en yr höna sista dagen och letat desperat efter nåt vettigt bland utplockade Rea prylar. Känns riktigt bra det här!

Nu blir det kökstjänst ett tag... Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0