mama mia - jubelidiot!

Är så trött på att jag aldrig bestämmer mej! Gahhhhh!

Vi har spenderat två dagar i Stockholm och julshoppat. Hittade mina drömmars skobutik... Deichmann. Hittade den först i Glasgow. Nu hittade jag den i Stockholm... Spenderade några timmar där och provade massor av fina skor - köpte inga - ångrar mej djupt... TOKÅNGRAR! Imorgon drar jag och mannen till Borås och kollar om skorna finns där. Hur jäkla korkat är det inte??!!??? Kanske kan jag ringa först? Åka 25 mil igen i onödan! Min stackars ömma röv!

Fast en kille tom stannade och kommentera hur snygga skorna var så kunde jag inte bestämma mej, men va fan!!! Precis som om jag vore van vid att få komplimanger... Korkskalle! Ska lära mej ta EGNA beslut. Visst var det hålfotskramp men jag vänjer mej nog. Jag vet ju hur olidligt det var med mina andra skor i början och  det är ju inget nu. Fin får lida pin som det heter...  F*N!

C ya! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0