Ordning på torpet igen :)

Idag är ordningen återställd.

Vi stack iväg till Borås på förmidddagen och vad hittade vi där...? Deichmann ;)
Och JA!!! dom hade skorna! Bägge paren och jag köpte bägge, och i ärlighetens namn även ett par stövletter. Tre par... I know....

Men till mitt skoförsvar : Det ena paret, dom ska jag ge bort i julklapp. Slå in i vackert papper med massor blankt mörkrött band som jag krullar. Skriva en fin lapp med  God Jul önskas Helene av Tomten

Att ge bort fina presenter kan ju inte vara ett brott så tyvärr foton på skorna kommer senare på två par och  , nä jag minns inte riktigt... vaddå tre par?

Nä två par har jag här, det vet jag, men några andra skor? Nopp , minns inte!
Men jag har iofs önskat mej ett par sådana du tänker på av Tomten. Kanske så....

Och dessutom hann vi köpa julklappar till både Hugo och Clara. Det börjar arta sej! Det är så kul att planera julklappsinköpen. Det är nästan roligare att leta reda på det där perfekta som vi klurat ut än att köpa det. Sen är det ren njutning att slå in dom i fint papper med matchande snören och fina etiketter.

Jag är en julklapp nörd - erkänner! Men en jul utan klappar. NO WAY!!! Jag vill ha julklappar om jag så ska köpa till mej själv, men så illa ska det väl inte bli. Köpa julklappar till sej själv - tokigt! Då får man ha riktigt dåligt minne om det ska funka.

Förrästen berättade jag att vi åkte till Borås i förmiddags.... Jasså det gjorde jag.

Kyss!       

Kommentarer
Postat av: AK

en kvinna kan aldrig få för många par skor, bra tips att slå in ett par i present!! för klappar de vill ja ha masssssssor!!!!

2009-12-07 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0