Puh igen!

Har varit en sväng på mellandagsrean. Hmmmm.... Den är nog till för människor med starka nerver, vassa armbågar och liten plånbok. Jag provar igen om ett par dagar.

Just nu är jag bara trött, tre tröjor rikare ( det behövs för nu kommer vargavinter!) och längtar efter en varm dusch, lite bodyscrub, och sedan en najs hudkräm. Fick en riktig goding i julklapp :D

Sen ska jag lura ned mannen i soffan och mysa framför en bra film.

Jösses vad näsan börjar rinna! Kan det vara julhyasinten som slagit ut och luktar (stinker) väldigt starkt. Lite mormor/farmors lukt över det hela så jag gillar det, fast det doftar intensivt, men fasen vilken rinnsnuva!


Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0