Svar på AKś kommentar :)

Härligt att höra att det finns fler som också vill ha julklappar FAST du är vuxen.
Jag blir helt matt när jag hör flera säja: - Nej, vi byter inte julklappar! Men vi köper till barnen, jag behöver inget...

Jag behöver egentligen inget, men det finns lite småsaker som jag önskar mej.
Så som:
  • Rött nagelack(mitt gamla är slut)
  • snygga strumpbyxor ( stl L)
  • parfym ( bla. Warm Cotton, Clean)
  • varma vantar att ha i Sälen
  • skarfar ( stavas det verkligen så?)
  • Snälla barn och fred
  • Stor thémugg

Det jag egentligen vill säja AK är:

Aldrig i livet att jag vill julstöka om jag inte får vara med och sitta där vid granen, svettig av spänning när Tomten läser på paketen GOD JUL önskas XXXXX om jag redan vet att jag inte byter med nån.
No way att jag pyntar, bakar, städar och sen bara hoppar över julklappsutdelningen. Någon ordning får det vara!

En liten paket där mitt namn står på är allt jag önskar. Och vet du AK, när jag kollade (ja, jag smygkolla bland paketen...) så var det ett paket med mitt namn på. HURRA! och det var misstänkt likt en skokartong. Hmmm? Det ringer en klocka men jag kommer inte ihåg ...

Så fram för ett paket även till vuxna! Sen ger vi barnen resten! ;)

Kyss!                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: AK

vilken bra önskelista. min ser ut så här:

*spa behandling

*ny väska, svart ganska stor

*pocketböcker

*nya snygga tallrikar

*sushiset

*SMYCKEN, gärna Efva Attling

*skor, höga svart stl.39

tror du jag kan maila denna till mannen??????

skämt åsido, håller med till fullo. Tror inte att nån vettigt funtad människa vill vara utan paket på julafton.

sköt om dig o glöm förallt inte att skriva i din blogg!!!!!

kramiz

2009-12-08 @ 22:21:48
Postat av: helene

Najs lista:)

Klart mannen ska ha en. Men ett annat tips är att förstora den STORT, kopiera den på ett gigantiskt papper. Häng den i sovrummet och ja du vet när så pekar du nådigt på listan först och när han nickat att han förstått då... kan han få en godnatt puss :)

Good Luck!

2009-12-10 @ 16:17:08
Postat av: Helene igen

Du sushiset! Bra idé! Jag älskar sushi! Kram igen!

2009-12-10 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0