tjoo hoo- julklappshopping i Ullared!


Nu hägrar hemmagjord pizza för den som är sugen, jag mår illa...

Satsar på Ullaredsdokumentären i kväll istället. Måste kolla in hur dom gör för om två dagar hänger jag på låset. Sista julklappsrycket. Och jag ska ha basgarderobsgrejjer som nya bhar, trosor, strumbyxor (har världens bästa stay ups för 29:-) och en varm pyjamas... till mej. Men mest ska jag fixa till de andra... (spännande eller inte? ) Dom kanske har slut på roliga spel, elektronik o dyl... skit samma, åker en sväng får vi se.
Och jag kan ju inte avslöja här vad jag ska handla då är det inte kul för mina nära
Nu Boris är jag snart påväg!

Are you ready?! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0