Invigning i T-holm och Agneta - släng dej i väggen

Japp, så var baddräkten invigd. På förmiddagen var jag i T-holm och simmade mina längder. Simmade samma sträcka 5 minuter snabbare. Varför???

1. Vi kan anta att baddräkten formade kroppen och jag gled snabbare i vattnet. Jag har sett hur Therese (Ahlshammar) ser ut i sin baddräkt. Då kan vi snacka dräkt. Helkropps..... Jag dissade den modellen då jag tycker den e svår att bära på stranden, lite brun vill jag bli trots allt ;) Min modell är mer lättburen och snyggare tycker jag.

2. Det gick snabbare när jag kunde koncentrera mej 100% på att simma och 0% på att dra upp bikinibrallan hela tiden

3. Idag var jag i form helt enkelt

Tänker inte lägga ner tid på att analysera detta vidare men dock kan jag hoppas på att jag närmar mej en formtopp!

Nu dök sonen och CL upp så nu ska vi sjunga ABBA singstar som vi fick av CL i julklapp! Sicken julklapp! Jag som ÄLSKAR sing star! Jag säjer bara HERE I COME - jag är helt brutalt galet tokkär i att sjunga som Agneta, Hon sjunger så vackert och jag sjunger så gärna, fast mindre bra bara.......



Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0