Jag liknar barbamamma på pricken.....

Nu e baddräkten inhandlad, benen fixade och nu e jag redo för att åka till T-holm i morgon och simma!!!Svart baddräkt är nu inhandlad (och jag liknar barbamamma, på riktigt) benen är fixade och jag ser fram mot att åka till metropolen T-holm i morgonbitti och utsätta mina medmänniskor för barbamamma-chock!

Underbart! Jag ska simma och simma i lugn och ro utan att bikinibrallan åker ned och jag måste vara med för att dra i dom hela tiden.

Jag ska slå på stort och köpa årskort! Då måste jag åka dit om och om igen och chocka dom.  Simma som en fisk och sen en stund i bastun med hårinpackning i håret och en näve nötter att knapra på. Det e då jag ska lösa världsproblemen, finanskrisen eller bara min alldeles egna lilla kris ;)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0