Nytt år, nya vanor och ny blogg ;)

Hej!

Jag får börja med att tacka M för hon fick hjälpa mej att upprätta denna sen jag helt hade klantat till det på egen hand.

Tänkte kort och gott bara ha denna som en skriva av sej grej. Dvs att jag tänker berätta att om en liten stund ska det inhandlas en ny baddräkt som jag ska använda när jag ska simma i T-holm förnäma simhall.

Som det varit tidigare har jag simmat i min bikini och det var intressant. Jag simmade två simtag och sen fick jag dra upp bikinibyxan, simmade två... ja så höll det på. Ganska tråkigt när jag simmar drygt 1000 m och det blir några simtag dessutom gick överdelen upp i ryggen sist så då höll bobsen på att trilla ut. Då fick det vara nog!

Jag har hittat en baddräkt som både går att simma i och som man kan ha på standen till sommaren. Barbamagen vill inte blottas för mycket så jag tror även hon kan bli nöjd :)


Sen har jag en fundering.....

När man går ned i vikt så minskar måtten runt om kroppen. Dvs att även vaderna blir mindre, får mindre yta så att säja.  Hårsäckarna på benen minskar ju INTE så dom kommer bara att packas ihop tätare på underbenen. Då skulle det innebära att benen blir tätt, tätt håriga. Fördelen är att det blir mindre yta att raka/vaxa (aj) men lika mycket hår. Jag kommer se hårigare ut om jag inte sköter detta perfekt, men som tur e så är jag ju ganska ordentlig av mej så jag ska nog inte fundera på detta mer. Allt appropå baddräkt....


Är det någon som löst gåtan om hur man blir av med oönskad hårväxt for ever - skriv en rad efter du mottagit nobelpriset så är jag dej evigt tacksam!


Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0