shopping och simhud mellan tårna :))

Dagen inleddes med shoppingtur till Skövde, Pia ringde på vägen in och var också sugen på nya kläder. Vi kolla in Kapp Ahl som hade halva halva reapriset och där inhandlades mysiga varma sockar till Sälenresan, lösögonfransar med glitter (de e fina grejer) och en mjuk och fin kjol som jag ska ha till jobbet i morron. Mimsan kom också och shoppa lite med oss.
Pia hade en himla snygg tröja så vi begav oss till Cubus och shoppa lite där med.

Mimmie var och köpte nya skidglasögon, nu är det bara en vecka kvar tills dom sticker iväg till Sälen. åhhhh......jag längtar!!!! 11 dagar kvar för oss innan vi åker!
 
Mimsan och Clara har hoppat sina hästar i eftermiddag. Dom hoppade så himla bra och det är så kul när dom rider ihop. Jag stod i köket och såg på och mitt hjärta bara pöste av kärlek. Vilka fina barn vi har! Vi är lyckligt lottade!
Emil var hos Svea idag och han hade också ridit. Åh va kul att han har kommit upp igen på hästryggen igen och enl p hade dom hoppat och axeln hade varit ok :) Gläder mej!! Och H ska bowla i morgon igen!

Ikväll har jag varit och simmat i T-holm. Mycket folk först, men senare lättade det. Alltid trevligt att vara där och jag och M hade det riktigt mysigt. Ett gott skratt förlänger livet!!! Hennes telefon blev ju stulen på badet förra torsdagen men idag kom hennes nya ericsson telefon så hon var riktigt glad :) Den förra var ju riktigt sliten och gammal så jag fattar inte vad det var för puckad tjej som snodde den ??... Jaja det finns folk till allt....


Nej nu ska jag ladda om för att jobba i morgon. Än så länge går det bra men jag måste vårda egentiden varje dag för jag har kännt att så fort jag slarvar eller det blir för mycket så faller jag tillbaka till mitt gamla jag och det får bara inte hända! Jobbar hårt på detta varje dag och det är nog bara att acceptera att så är det, och så anpassa livet därefter.

Kyss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sälen... Oh, jag längtar också!



Du är så himla duktig som tränar och håller dig i trim.



Jobbet är inget som du behöver oroa dig för. Du kan ju det, och står stadigt. Håll huvudet högt!



Kram Mamma



2009-01-14 @ 22:43:33
Postat av: Örebrobon

Kul med en blogg! :D

Vilken apa förresten att sno M's nalle, borde få sig en smocka eller två ;)

Och fan va alert du blivit me simningen då, men det är bra, simma på och njut medans du e där!

Hoppas heal familjen får det kul i Sälen nu, hälsa barnen o race:a på i backen rejält ;)

Många kramar

2009-01-15 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0