hejja roffe!!

Idag har Therese och jag varit och fikat på Lilla Blå. Kul och träffa henne. Det var alldeles för länge sedan, inte sen Mimmies bal. Vi hade massor att babbls om som vanligt. Nu när hon jobbar i stan så kan vi ses på lunchen och det får vi passa på att göra :)


Efter fikat så gick vi lite på stan. Var på hemtex och fyndade. Köpte dukar och salt pepparkar, äggkoppar. Sicka fynd!!
Tänk att det e så roligt när det e billigt ;) Sen var jag på jobbet och jobbade med etikkursen. Tyvärr hann jag inte klart och jag har med mej jobb hem, men nu är filmerna beställda och dvdń bokad, salarna klara och nu e ddet finplaneringen kvar. Ett par timmar alltså......


Efter jobbet åkte jag och simmade. Skönt att sträcka ut dom stela musklerna efter träningen igår. Peter ringde och sa kolla på tanten på Aftonbladet.se som är 72 år och som tränade 6 dagar i veckan på gym. Hon var helt grym!!!!
Jag inser att jag är totalt otränad men skönt att höra var att hon inte börja träna förrän hon var 46år. Det finns hopp!


Grattis Sverige som slår Spanien i handboll!! HURRA!!!!
Har kollat med ena ögat på matchen medans jag skriver.....

Nu hoppas vi på att Roffe får Järringspriset! Glöm inte rösta på Rolf-Göran om du inte gjort det. Hejja hejja!!!


Nu är det Idrottsgalan så jag säjer

Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0