6 dagar kvar till Sälen och jag hade sovmorgon idá

Idag har jag haft en skön dag. Sov länge eftersom jag hämta Mimmie och Erik i natt, efter dom varit på Terassen. Så jag somna sent, vid 03......Men klart jag hämtar dom, så kan ju dom hämta oss nån gång. Smartare än lägga hela lönen på taxi. Nästa gång jag är ute ska jag ta bussen. Den stannar ju precis utanför här hemma. Det är ju gööörbra!

 Tack mamsen för du fixa flyttningen av hållplatsen! puss puss


I eftermiddags åkte jag och prövade kortet på gymmet igen. Skam den som ger sej... och ida funkade den!!! Hurra!
Jag var på gymmet i nästan två timmar och slet med maskinerna. Det var himla kul faktiskt, får se hur kul det är i morgon när jag har träningsvärk.

Imorgon ska jag först luncha med Therese på Lilla Blå och sen ska jag jobba ett par timmar. Får passa på nu i morgon och lägga planen för Etikkursen som jag ska starta på torsdag.
Nästa måndag när vi är i Sälen så startar Stresshanteringskursen och håller på 6 ggr. måndagar framöver. Det ska nog bli bra.

Efter jobbet drar jag nog direkt till T-holm och simmar. Mimmie simmar redan på morgonen men jag kan ju inte då så jag får tat på kvällen. De går det med :)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0