Vik kroppen dubbel och glöm inte att andas LÅNGSAMT och 3 dagar kvar...

Stå på skulderbladen alltså vik kroppen dubbel så tårna nuddar marken bakom huvudet och glöm inte... andas långsamt in...och ut... Håll i och ligg kvar... balans....

vinkla ut höger fot från kroppen... ta ett stort steg frammåt med höger och lägg tyngden på högerlårmuskel... för upp armarna över huvudet och stå stadigt...andas in..och ut.. i 3 minuter!!!  Armar och ben skakar efter 30 sekunder.


Ja det var bara två av övningarna på Yogapasset igår :)
Jag hade hört att yoga är såååååååååå avslappnande och skönt. MMMMmmmm. När man inte har träningsvärk sen tidigare kanske och när alla positioner sitter. Jag kan ju säja att det var en himla bra träning för alla mina muskler som var smått chockade efter att jag släpat med dom till gymmet och där dom har fått slita på ett sätt som dom är föga vana vid.


Jag kan erkänna att i vissa positioner vågade jag inte ens tänka på att andas för då hade jag vält, men i andra så stod/låg jag bättre och andades in...ut...LÅNGSAMT
Ja hur som helst, ytterligare bara en prövning på krigarens väg :)  Jag kommer säkert gå dit nästnästa onsdag igen för man kan ju inte ge upp utan måste försöka lära mej lite till innan.


Idag for Erik och mimmie till fjällen och på söndag sticker vi!!!!!  Yabba dabba dooooo!!!!! Det ska bli illkul!
Jag ska snart åka och simma sen ska jag hem och fortsätta på tvätthögen. Vill ju vara ren och fin i Sälen!


Idag har jag haft min Etiklektion med mina sköna elever!! Det är ju så mycket roligare när dom är på topp och idag överträffade dom förväntningarna. Härligt!!


Dåså då säjer jag bara

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0