Geschwinnt...

Eller vad det heter! Jag vaknade samtidigt med mannen idag. Vilket gjorde att jag skyndade mej att dra på kläder och följa med till staden.

Jag hade nämligen en baktanke, en plan...

Jag har insett att kanske kommer inte vädret bli så fint som det vae för en vecka sedan. Då behövs plan B. Och i min plan B så kan jag tänka mej att sätta mej i bilen och åka iväg söder ut.

I know...       jag svor på att inte göra´t men vem är sämre än att man kan ändra sej?

Så just nu planerar jag plan B och en plan C med för den delen.

Plan B innehåller en resa till Stutgart och gå på nöjesfält, shoppa loss i Ulm på Hugo Boss, Benneton, Adidas, Gucci och inte minst kolla in skor! Därefter ett par nätter i Italien i Bibioneregionen för att ev avsluta i Kroatien.

Plan C innehåller en viss plan på ev Polen.... Läste om det i en tidning att det var fina vita sandstränder samt god mat och bra shopping ( ett måste..)

För att få ispiration till att planera var jag nämligen inne i stan och hämtade resekataloger för att få fart på fantasierna :)
Och det hjälpte!!

Dessutom fick jag shoppat några t-shirts, två badbrallor med tillhörande flip-flopp, måste ju matcha!

Mannen säjer att jag snart har svart bälte i shopping! Vad menar han med det??? Fast det låter rätt flådigt så varför inte?

Jag tycker det är superdupeer skojsigt att handla kläder, men jag vet inte om jag är såååå extrem. Visserligen har det blivit en hel del men snyggt klädda är vi i alla fall så varför klaga?

Kyss!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0