Tjofadderittan!!!

Här kommer helg rapporten:

Fredag: Var och klippte oss hos Pjär. Ja som jag skrev i går så var jag lite rädd för att se ut som Kitty i håret efter men jag är såå nöjd. Han visste precis hur jag menade och jag fick håret så bra som det nu kan bli med tanke på att 40% har jag tappat. Joo då, jag är fin!! Som alltid, nästan... Riktigt najs faktiskt!

ClaraBella blev också nöjd! Hon fick sitt hår klippt som man klipper afrohår, Killen hade nämligen jobbat som frisör i Frankrike och lärt sig klippa afro där. Ja på ClaraBellas hår gjorde det susen. Äntligen nån som kan klippa lockigt hår. Hon blev supernöjd och så fin i burret.
 


Kvällen tillbringades på Harrys! Ja jag vet, vi är där ganska ofta... servitriserna hejjar på stan snart - ingen merit precis!
Åke och A-K kom och Carina och Uffe. Vi käka och det var riktigt gott!!
Sen hittade jag Anders och Sussi där inne så vi blev några stycken till sist! Kul hade vi som vanligt! Mannen somna i soffan kl 03 så då var det bara att knalla upp och sova ensam....  men han kom sen :) på morgonkröken.

Lördag: Skutsa upp Clara och några av hennes kompisar till Julias stuga i Säm. Dom skulle ha lite fest där och sova kvar. Hoppas hon är på väg hem snart.... Behöver packhjälp :)
På väg hem köpte vi räkor och lite mumsigt till kvällen. Tvättade och packade och söla rödvin på eftermiddagen tills det var dax för räkfrosseri. Mumma!!! Annars en lugn och fridfull kväll på Kullabo - mannen, Hugo och jag.

Söndag: Kl 08 stallet! Fixa hästarna och Fillans sår! Annars idag har vi tvättat bilen, fikat hos Wallskog och nu  klipper mannen gräset. Jag ska fixa teét här inne , men just nu ville jag uppdatera lite.... :) eller softa lite kanske e mer sant....
Jag är lite schlöö...

Kanske kommer vi iväg i kväll till stugan annars får det bli imorrn.... orkar inte stressa.... får väl uppdatera när vi kommer hem då, för internet i stugan kan vi fetglömma. Mobilen funkar knappt inte men det kan vara skönt det med - att bara vara.
Ska fiska och slappa och dricka vin ur dunk ;) ahhhh......

ha´t bra då !

Kyss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0