Torsdag...

Nu har vi klarat av begravningen av Farmor och det gick faktiskt bra även om jag saknar henne. Hade velat ta ett bättre farväl men men....

Annars har det varit ok, igår var jag och tränade i 28 gradig hetta - att jag inte dog.... Puh! Men skönt när men är klar! Hade hoppats på en dag vid badet men det började åska och regna vid lunch. Sen höll det på tills kvällen.

Idag är dock solen på topp så nu kan vi åka och ta oss ett dopp hoppas jag. Thomas och Rickard kommer en sväng idag. Killarna ska cykla till Stenstorpsbadet med Olivia och Clara. Vi andra tar bilen.... och sen tar vi bilen till gymmet för att träna, hmmm, varför cyklar vi inte? Gud så dumt!


Och idag fyller Tilda 2 år! Grattis stumpan!

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0