Hemma från Scottland...



Jo då, visst överlevde jag flygturen. Det var lite läskiga starter och landningar men jag klarat. Vi  grundade lite innan i bilen och sen så försåg vi oss på flyget.

Här är Pś whisky inköp ....................



Glad och go man!!!!

Sen när vi landat så åkte vi först tåg till Glasgow och sen taxi till hotellet. Här bodde vi i värsta sviten som var närmare 60 kvadratmeter!!! Ja se själv ..........



Vi hade TVÅ dubbelsängar!!!!
 TVÅ skrivbord!!!!!!

Soffa, fotöljer, ett dressingroom !!! ett badrum med badkar och toa, handfat. Bara jag och mannen!! Vi kunde lätt ha bott en hel familj där =)

På onsdagen så var vi ute på shopping och pubrundor hela dagen. Vi hade så himla trevligt!!! Jag köpte ett par Mulberry converce skor och ett par blå sommar skor,  och dessutom ett par riktigt fräna högklackade!! Ska fota lite nån dag så får du se. Dom är så jäkla läckra! Barnen fick lite småsaker också....

Sen var vi som sagt och provade whisky både här och där, bland annat på Old Molly och Pott Still. Nedan ser du baren på Old Molly. Vi hade en fantastiskt kul resa som jag gärna upprepar. Det var inte sista gången som jag var i  Scottland. Skulle vilja åka till Irland nästa gång. Vi får se och det gav helt klart mersmak!!!

Vitt vin är bra mot flygrädsla kan jag intyga bara du har rätta mängden =)

         Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0