japp då e fötterna fina...

  Jaha, då är kusarnas fötter fixade ! Skönt att få det gjort. Våran utmärkta hovslagare kommer
8 vecka och fixar hovar. Skönt att kunna boka ny tid direkt så slipper jag passa det.

Men det är inte billigt..... 1700 spänn var 8 vecka. Ja vem sa att hästar e billigt...???? Och fler ska vi ha, brrrr....

Ska snart åka och fika hos vännen på Grevagården, det ska bli roligt. p är i Malmö och Mims jobbar, ungarna i skolan.... Ensamt i dag! Känner mej lite trött i kroppen efter att ha gymmat igår så jag har fortfarande inte bestämt mej för om det blir nån vattengympa i kväll... Segt att komma iväg bara kanske? Träningsvärken gör mej inte mer motiverad heller.

c tycker jag tränar för mycket och att jag bryter ner kroppen som jag håller på. Har nog delvis rätt men det är gött att röra på sej också. Mår bättre i både kropp och själ =)

Nu sticker jag iväg och fikar så får jag se hur det blir sen med gympan. H har ju fotbollsträning i kväll så kanske blir det tajt.... Undanflykter?

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0