Tappar hår och snyggaste skorna...



Spana in västa snyggaste skorna !!!! Och dom är ännu snyggare i verkligheten dessutom ! Att jag är nöjd med dom och trots dom är galet höga klackar så går det att gå i dom, tom när jag druckit lite vino. Jag testade det i Glasgow .....
Som tur är så hade jag mycket höga klackar förr så jag kan faktiskt trippa omkring utan att se alltför fånig ut.

Mannen tycker dom är riktigt läckra med och gör att jag når lite längre upp på honom och det är ju inte fel när jag är 25 cm kortare. Mamma måste gett mej dålig kost som barn för jag är ju så kort. Min andra syster med, vi är lika långa men yngsta syrran försåg sej och blev lång - ja i alla fall längre.... och så där snyggt lagom lång....

Idag fyller min bästa extra pappa år och det var hos honom vi var hela eftermiddagen igår och käka massor av god mat. Lasagne och chokladpudding, yammmie!!! Fika lite med men jag hoppade över som vanligt.

Förut var jag och tränade på gymmet igen! Åh vad det var gött att vara där och köra med den gamla kroppen igen. Jag känner redan av lite träningsvärk, tog kanske i lite mycket så jag har lite känningar i axlarna och skulderbladen. Men annars hade jag inte tappat  så mycket i kondis. Det kändes hoppfullt att jag inte behövde starta på 0 igen.
Ska kanske på vattengympan i morron, jag får se...

Det är inte bara vikt jag tappar utan hår också. Är så himla ledsen över att jag tappar så mycket hår. Jag som alltid haft så tjockt fint hår men nu är det inte normalt ens, det är TUNNT!!!!!  BUUUUUUUHHHHHHhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag får nog fundera på om jag ska kapa av det men det blir ju inte tjockare för det, men kortare hår att dammsuga upp. Vet inte om jag blir lyckligare för det.....???? Inte ens katterna fäller så här mycket på våren.... Snyft!

TIPS FÖR HUR JAG SKA STOPPA SKALLIGHETEN ÖNSKAS ! HÖR AV DEJ OMGÅENDE TACK!!!

Kyss!



Kommentarer
Postat av: prEllan

Halloj!

Kul att du varit inne hos mig och läst.

Verkligen snygga skor o jag hoppas att jag går ner så mkt att jag vågar mig på något högklackat... längtar efter snygga klackade stövlar och kort kjol... hoppas den dagen kommer! Vad det gäller håret, öljäst sa de förr... vet inte om det kan hjälpa men det kan vara värt att testa. Kolla också om det blir bättre med ett annat schampoo. Något av apotekens "tråkiga men bra" sortiment.

Lycka till!

/Ellinor

2009-03-10 @ 13:11:02
URL: http://prellan.blogspot.com
Postat av: helene

Tack för rådet! Ska testa annat schampo - har nu ett svinaktigt dyrt från frissan. Testar gärna något billigare och tråkigare =)

2009-03-10 @ 14:38:10
URL: http://barbamamsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0