Puh!

Idag har det varit varmt - 10 grader coh nu är i princip all snö borta, åh vad skönt!
 
Jag har tvättat idag också men nu är det klart! Jag har nog kört 10 maskiner sen igår!! Det luktar softlan i hela huset! Och ungarnas garderober bågnar av alla nytättade kläder som är instoppade.

Jag har gjort en rajd i trädgården också men fast det är varmt så blir det kallt i blåsten. Och blåst har det banne mej gjort rejält! Brrrr.... Nu är det lite bättre ordning men jag tänkte muta H med en peng om han går runt och samlar in allt småskit som blåst omkring. Det kommer massor skit från vägen och sen är vi väl inte så ordningsamma själva heller , tyvärr!
Vi har kvar att köra ett lass till tippen och det ligger ute vid stallet och ser så jävligt ut att jag blir sur! Kan kanske köra det på lördag för då ska vi inte göra nåt speciellt.

Önskar att bygglov kunde komma och fixa vår baksida med en häftig altan och maffiga blomsterarragemang. Det vore så coolt! Men vi får väl själva ta tag i det annars nu när det börjar bli vår.

E är i Tyskland hos Roffe men ska åka därifrån i morgon. Han skulle förbi Thornell också på hemvägen så han räknade med att det skulle bli sent. Hästar, hästar, hästar och åter hästar.... På torsdag ska han och D till Örebro och kolla in utblidningen. Kanske skulle han hinna med och träffa  moster  E när han ändå är där. Vi får väl se hur dom planerat....

Jag ska i alla fall INTE tvätta i morgon utan då tänkte jag göra nåt skoj!! Ingen olönad städpersonal i morgon....
Kanske ta en sväng på stan, men måste också ta mej tid att planera inför torsdagens jobb. Startar upp två nya kurser och träffa två nya studenter för mentorsamtal, och sen coacha en student som snart är klar. DET BLIR KUL!

Dåså...

         Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0