VOLUMASTER!!

399:-

Japp, jag har köpt en EGEN!!! En volumaster Björn Axen. Jag har ju använt Mims förut nån gång men den tar hon med sej när hon flyttar viket hon gör nu i påsk. Kan man få drabbas lite av separationsångest då eller?? Det är väl NORMALT?
Nu kan jag få lite stuns på håret igen, och det behövs kan jag lova. Det är numer så tunnt som det aldrig varit. Jag blir nog skallig????!!!!!!

Hur som helst var jag och B-M i Ullared och shoppade i tisdags! Shit va skoj vi hade! Vi körde fel två gånger. Hon var kartläsare, jag körde.... nåväl, det värsta var att vi passerade Ullared utan att se det. HUR ÄR DET MÖJLIGT????
Vände sen och såg parkeringen.

Jag köpte tröjor 3 st, en herr pygamas till MEJ och bh 4 st, träningsbyxor, tajts10 par,sen trosor, lakarn och tröjor till Hugge, T-shit till Ärtan, smink, hårvård...osv, osv... varuvagnen VÄLFYLLD!

Vågar väl inte skriva allt för då skriker M SHOPPOHOLIC till mej så en del har jag mörkat!

Men vad skoj och handla där och vad jag känner mej rik när jag kan stoppa ner i varuvagnen utan att behöva tänka "Har jag råd??" Visst kollar jag priset men oftast blir jag mest förvånad och tänker " Hur kan det vara så billigt?"

Jag är super nöjd och sen hade vi så himla skoj också!! Vi garva massor! Synd om M som inte kunde följa med och måste jobba. Men i jengäld kunde jag handla som jag ville =)

Hoppas att mannen vill åka snart då föjer jag gärna med igen, skulle behövt mer t-shits men utbudet på det var sådär. Det är ju så med Ullared, man vet inte alltid vad som finns.

Igår invigdes mina nya träningsbyxor och dom var så sköna. Det finns faktiskt en anledning till att man har speciella träningskläder. Dom är bekväma och svetten förflyttas från kroppen och ut genom matrialet. Att det gjorde sån skillnad trodde jag inte. Jag hade velat ha en t-shirt i sånt material också men dom var så figurnära sydda att jag tordes inte. Inte än, men snart så!! Dessutom kände jag mej riktigt rätt i riktiga träningbyxor istället för mina swetshirtsbyxor som jag blev så svett i att det rann om låren. Najs! =)

Ska rensa garderoben på förstora kläder nån dag snart nu. Dock hittade jag inga jeans som jag tyckte var bra så jag ska sy in dom jag har. Det borde jag göra nu för mannen är snart hemma och jag har fortfarande min herr pygamas på mej och klockan är över ett på dagen!! Men jag har haft en så skön viloförmiddag där jag legat i skönaste soffan med datorn på magen och bara softat.

Nu ska tvätten hängas och jag ser fram emot att ta fram symaskinen och fixa brallorna. Borde nog ta fram kjolen också, den borde väl gå att minska eller?... annars måste jag köpa nya kläder igen...... Stackars mej :o)

Värmer nog på volumaster också så jag får till ett najs fluff i barret inför helgen.....

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0