Utkast: NU ÄR ...

NU ÄR DET T ÄVLINGAR HOS OSS I HELGEN!

Ja nu är vi i full gång. Igår red Mimsan och Emil 120. Mimsan trillade av för första gången på Fillan och på tävling.... Brrr... Trodde banne mej att hjärtat stannade! Är inte van att hon gör avsittningar och inte på Fillan!

Emils kuse var trött i benen och rev 4 hinder. Hör inte heller till vanligheterna. Men annars flöt allting på. gött när alla är nöjda och glada.

Ikväll är det melodifestivalen. Hejja Caroline af Ugglas! Jag gillar hennes låt, slager vet jag inte men jag gillar den skarpt i alla fall.Vi ska till goda vänner, om inte tävlingarna drar ut, och kolla.

Undrar om vi hinner bara? Jag och Mims ska ta med Hugo och kolla på E när han speler fotboll. Dom ska möta Borgunda Bulldogs så det kan ju bli spännande!

Nu ska jag ta lite och äta igen innan jag ska ner till Grevagården igen! Ingen rast och ingen ro!!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0