Vår i luften!

Härligt med lite vår feeling! Jag riktigt känner hur det spritter i kroppen. Jag hoppas att det ska bli en så bra vår och sommar som vi hade i fjol. Ja vädret kan ju vara bättre men jag vill må lika bra nu som då.

Jag väntar med spänning på vad som ska planeras för sommaren. Hoppas att det blir mycket sol och att vi kan vara i farmor och farfars sommarstuga i Delebäck. Det skulle vara toppen!! Fiska bada och grilla goda grönsaker, yammie!
kan kanske tom tänka mej en liten tur med bilen ner i europa, kanske Kroatien.

Sen ska ju Fissi bli gravid förhoppningsvis och katterna måste passas liksom hästarna.... Och bygga klart stora stallet, lägga om ladutaket, och fixa gräsmatta på baksidan, bygga altan...... Nej nu slutar jag!!! Det blir nog ebb i kassan och vi stannar hemma hos djuren och investerar i gården istället. Sämre??? Nä, jag tror inte det =)

P har fixat en skylift och ska börja med taket på ladugården redan nu så det finns kanske hopp om att få semester också. Jag tycker i varje fall att solen gör mej gott så nu ska jag ut och sola nosen innan jag ska fara till Tidaholm och simma!

Kyss! 

Kommentarer
Postat av: Mystic_orebrobo

Härligt att våren kommit, eller hur? :) Nåt datum satt/hingst bestämd än för aveln?? Oroa dig inte för det som ska fixas, ta en sak i taget så blir allt bra :)

Solen har nu förresten också förflyttat sig norrut och jag slackar på balkongen och njuter av värmen :) Kommer säkert bli tomat-face imorron ;)

Många kramar //siss

2009-03-17 @ 14:10:47
Postat av: helene

Idag hopps jag att vi kommer till skott med att boka hingst. Det är jobbigt att vackla mellan den ena och den andra. Nästan värre än när man hade två boyfriender på G en gång i tiden ;)



Hoppas att du inte gone tomato utan är snyggt gyllen brun iställlet. Jag tror jag rymmer upp till dej i Örebro snart och glömmer alla måsten som ska göras här hemma. Många tentor på gång eller hur ser det ut?? Hugs // Big sis

2009-03-18 @ 10:32:25
URL: http://barbamamsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0