Vilka fina hästar det finns...

Ja säjer bara VILKA FINA HÄSTAR DET FINNS och duktiga ryttare också givetvis!!

Har suttit en stund och sett på tävlingarna. Jag är så imponerad! Det är så kul att se dessa kusar som gör sitt bästa för att övervinna Voss klurigheter. Jag tycker att det här hästeriet är en förmån att få vara med i. Har snackat lite avel hit och dit och vad trevliga folk är. Jag beundrar att det finns så många hästbitna som brinner för att tävla och sköta hästarna för det är banne mej både tidskrävande och för att inte tala om alla MONEY som krävs!!! Hua!

Önskar att jag hade råd att ha en hel skara med bara finfina hästar och ponnysar till barnen så vi kunde delta mer i denna cirkus runt tävlingar på högre nivå. Det fattas cash så att säja! Men hur som helst är jag så glad över dom fina hästar som vi har =)
Och jag är så glad att vi fick Fisicella och att vi ska banne mej KÄMPA för att få till härliga avkommer som ska vara med och hoppa HÖGA hinder.Barnen kämpar och då ska vi också kämpa på med dom resurser vi har!

Snart dax för att kolla på E som utmanar Borgunda Bulldogs på fotbollsmatch i Falköping i kväll. Sen blir det nog soffan, tror inte vi hinner till fam G för att se nån slagerfestival idag. Jag har varit rätt däven och känner också för vila men det är ju så himla trevlig att umgås. Vill både vara hemma och slappa och vara med vänner. Både ha kakan och äta upp den. Att det ska vara så svårt att bestämma sej.....

Ska tillbaks till Grevagården och hämta upp Hugo strax så

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0