Baka, baka liten kaka...



Nä, inte kaka men lite bröd blev det    =9

Har jobbat igår, började halvtid from maj. Idag är jag så trött... Skallen har lagt av helt.... haha... Men det blir nog bra att komma igång mer och mer. Jag tycker det är kul men så himla ansträngande bara. Jobbar några veckor till men sista veckan i maj så har jag ledigt. Det ska bli härligt!
Jag hoppas på strålande sol och härligt maj väder. Vill så gärna åka och hälsa på lillsyrran i Örebro om hon hinner för alla psykologitentor. Det vore så skoj!!   =)

Nu sitter jag och vilar skallen med lite blogg och House, väntar på att Mims ska komma hem och rida lite. Har kanppt sett henne på evigheter. Tycker det är trökigt. Ska fråga om vi har nåt regntäcke att sätta på Fisicella, hon åkte till nygården och stannade där sen söndags. Tyvärr var ägget lika stort som i söndags idag, så vi hade kunnat ha henne hemma och åkt med henne idag eller på torsdag. Kostnader.... Dyrt att ha pållen på hotell!  Men blir hon dräktig så är det ju värt allt !!!

På fredag åker mannen och jag till Stockholm för lite storstadsshopping, och på lördag tar vi en sväng i Uppsala. Mims och Erik tar hästar och Hugo, Clara åker till storebror. Mamma skulle hjälp mej med barnen men hon ska ut på andra äventyr. Just nu är hon i Egypten och roar sej, firar sin 60 - års dag. Låter inte helt fel, jag kanske kunde hitta en restresa i slutet av maj om jag nu ändå är ledig. Hmmm...??? Kanske ska leta efter nåt i alla fall.
 Om jag har råd...

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0