I am so lucky, lucky,lucky, lucky.... <3




I kväll blir det grillparty på Plogvägen !! Det ska bli kuligt!

Mims och Erik ringde i gårkväll och undrade om vi ville komma och grilla. JA!! Klart som korvspad att vi vill det! Vi ska inviga bäddsoffan och sova kvar. Vi tar med madrass till Hugo och Clara så dom kan sova på. Det blir ju skitbra!! Emil ska ta hästarna åt oss i morgonbitti! Han är alltid så snäll.

Han var förresten hemma i gårkväll och vi satt och snacka och kolla på sommarkort. Jösses, jag säjer bara JÖSSES!! Jag har minskat, det ser jag på kläderna, men att jag var SÅÅÅÅ fet !!!???!!!! Tack snälla Emil för ditt tjat och din stöttning. Jag tackar av hela hjärtat! <3

Thord på jobbet kom igår och sa att han knappt kände igen mej längre. Tur att rösten inte ändras för annars hade han inte sett mej sa han :) Jag vet ju några som inte känt igen mej och som blir förbluffade när dom ser sen att det är jag. Kul som fan! Hoppas att jag kan klämma 10 kg till fram till hösten! Det vore grejer det.

Igår jobbade jag och det är alltid lika skoj. Jag kör en Etik kurs med ett gäng som är så himla sköna! Jag måste se till att fixa klockan bara för att jag drar alltid över och dom är snälla och säjer att dom också glömmer tiden! Jag måste vara en fantastisk lärare som kan trollbinda dom så.

Nu ska jag snart gå ut i stallet. Ska mocka idag för Mims ska ju inte rida, hon ska få gäster i kväll... Hahaha! Så då mockar jag hennes box också. Fissi kom hem, eller rättare sagt vi hämta henne i onsdags så nu är spänningen oändlig! Vi ska kolla om hon är dräktig 27 maj. Det är ju snart! Brrr... vill så gärna att hon ska vara gravid! Mimmie ska få smått...
Oliiiidligt spännande!!!!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0