Lördag...

Idag fyller pappa år! Hipp hipp HURRA! Var och grattade honom med en blomma och tre lotter. Hoppas du har tur nu pappsen! Hugo och jag var på kalaset. Mimmie var hemma och red, Erik spela boll, Peter dömde i Hjo och Clara var med och tog tiden. Emil och C-L vet jag inte vad dom gör....

Jag och mamma, Mimmie var på Elins esplanad på middagen Mamma behövde shoppa lite nytt, hon behövde ha till jobbet. Jag blev så glad när Mimsan ville följa med också. Hon lånade min t-shirt den nya gina tricot, och hade själv en kjol med sig. Så med mina leggings var hon fit för stan. Jag hittade ju naturligtvis en del kläder, speciellt en klänning på gina som jag så gärna VILL HA! Vi får väl se...

Gött med långhelg i alla fall. Nu väntar jag på att Clara och Copper ska bli framridna så jag kan hjälpa henne hoppa lite. Sen blir det väl soffan. Imorgon bär det av till Gäsene, Hästtävling!!! YYiiiihhhhaaa!!!! Kuligt!

Kyss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0