Min nya...

... MOBIL!!!!


Äntligen dök den upp!!! Vad jag har väntat, sen i tisdags... I onsdags var jag övertygad om att den skulle finnas NÅNSTANS!!! Men icke... Fick en lånetelefon av Telenor, Ericson telefon, är ju så jäkla oteknisk och ointresserad av att lära mej så jag fatta nada hur den funka. Men jag kunde ringa och jag kunde svara. Alltid nåt!
 
Men nu är den här och jag är SÅÅÅÅ GLAAAD!!  Det behövde jag för jag är ett riktigt pms-monster idag!
Ska åka in i eftermiddag och hämta ut tillbehör till telfonen, en billaddare har jag nog tänkt eller ett nytt minneskort. Vi får se.

Imorgon ska jag åka till Skara och träffa Mia, min soulmate. Det ska bli så himla skoj! Jag har ju knappt träffat henne förut, inte utan droger, hahaha, så det ska bli kul! Vi ska gå och fika nånstans. Det kan jag behöva!

Clara och Hugo var och hyrde film på Sigges häromdagen. Då hittade Hugo sockerfritt godis till mej!! Gulleplutten!! Vet knappt vem som var lyckligast, han eller jag??? Han var helt salig när han hittade godis till mej berättade mannen.Han tycker synd om mej som inte kan äta socker. Det är en gosse med STORT hjärta! Och han som jag skällde på igår, fast han inte gjort nåt utan att det var mej det var fel på. Fy vad jag skäms!!!

Idag har jag förlängt tuttarna 20 cm minst!
Jag har varit på mammografi, puh! Det var en pärs! Nu ska jag bara vänta på beskedet. Men får väl bara hoppas att det inte finns nåt. Jag blir lite orolig. Man vet ju aldrig, men i så fall är det ju tur att dessa undersökningar görs. Var ju och tog cellprov för några veckor sedan så nu är jag fullservad, hehe.

Nu går jag ut i soooolen!!! och pillar på telefonen och väntar på ungarna som snart kommer med skolbussen.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0