Musikal och bazar i eftermiddag...

I eftermiddag har vi varit på Bazar på Hugos skola. Det var kul! Efter for vi till Dahlenium där Hugo medverkade i en musikal. Åh vad dom sjöng fint =)

Innan åskade det och jag har bara legat på sängen och läst ut Liza Marklunds bok Paradiset. Rätt ok! Ville inte hålla på och tvätta och köra torktumlaren när det åskade. Men det var nog mest en dålig ursäkt ... Är lite, nää mycket trött just nu. Hoppas det blir bättre! I morgon ska jag ringa och ändra min läkartid jag har nästa torsdag för den krockar med att jag jobbar. Vill inte ändra det igen! Vi får se vad farbror dr säjer när jag kommer dit nästa gång....

Nu ska jag sova!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0