Snurrig i skallen..

Igår var det en snurrig dag...

Jag trodde att det var tisdag hela dagen, när det var onsdag. Det gjorde att jag nästan missade tjejträffen hos Sussi. Hmm...
Som t ur var så kolla jag mejlen och såg hennes uppmaning att inte glömma! Tack för trevlig kväll tjejer!

Mimmie var på träningshoppningen! Fillan skötte sej utmärkt! Härligt, hoppas hon kan skärpa sej nu då! Brunstmärr!!!
Peter och Clara var där och hjälpte till. Hugo delade ut reklam för fotbollsklubben. Det var rätt snärjigt att få allt att klaffa igårkväll när jag upptäckte att jag skulle på tjejmiddag 20 min senare och jag lovat att hämta Hugo. Brrr, fick nästan migrän... varför blir vissa dagar så upp och nervända???

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0