Soft...

Idag blir det en soft dag. Jag ska plocka lite här hemma men inget bauta röj, no no!

Emil o C-L ska till Örebro o kolla lägenheten som dom hittade på blocket. Lycka till!! Jag tycker att det verkar SÅÅ spännande. Roligt att han snart ska få ta tag i sin utbildning som han verkligen VILL gå. Jag håller tummarna för att det blir bra med jobbet för C-L också! Givetvis blir det så, har ju bara fått positiva besked än så länge! Håller min tumme så den vitnar!!! =)  GO Emil GO!!!

Håller nu andra tummen för att Mims kommer in på sin utbildning också...

Jag ska ut och kolla in rymlingen där ute. Copper alltså. Hon går i nya hagen nu men jag vågar inte lita på henne helt. Hon är lurig hon. Fillan är också lite orolig idag. Det är bara Fissi som är hyfsat cool. Vete tusan varför? Kan det vara grannens kossor som han släppt brevid som stör?

Nu ska jag sätta fart!

Kyss!                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0