Stenstorp met Ekedalen 4 - 4...



BRRRRRrrrr! Shit va det var kallt ikväll. Hugo spelade match och jag och Clara var och hejjade givetvis! Killarna spelade bra. Även motståndarna som inte hållt så hög kvalitet innan men dom spelade riktigt bra ikväll.

Jag och Pia var i stan på middagen. Luncha, och små shoppade. Jag var rätt så trött faktiskt.... Mår sådär....

Och när jag sen kom hem efter varit och hälsat på Emil en stund, då stog Copper på grannens åker... Va fan! Hon hoppar över stenmuren. Hmm... Har gjort en ny hage till henne tillfälligt men på torsdag ska vi slå om alla stolpar som Fissi käkat av (!) och dessutom byta all tråd!! Nu ska det bli ordning på torpet!


Mannen jobbar... engelska glosor.... damm... och jag fryser!!!! Nu lägger jag mej och ser på House!

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0