Dresses!



Ja nu är första ljuset tänt. MYS!

Jag är lite trött efter Ekedalsfesten igår som blev sen som alltid. Går tiden fortare i den dalen än här hemma? Och jag kan också berätta att jag hade en finfin klänning!

Klänningen inköptes i fredags. Och jösses vad kul vi hade! Mims kom och hämta mej och sen in till Skövde. Vi började med att kolla in Hem och Hobby. Där inhandlades en julklapp till Emma. Mmmm nu blev hon nyfiken...
Sen hade Mims lovat vara smakråd på Gina, Kapp Ahl, H&M och sen sprang vi förbi BikBok också...

På Gina provade jag 4 olika klänningar. Jag fick gå ner en storlek till... TJO!

Två av dem la jag undan, Peter och Mims var helt eiga om att den ena klänningen med fransar var helt perfekt! Men Mims var mer tveksam till den andra i tyll och paljetter men där var jag mer säker. Och efter andra provningen höll Peter med om att den blir jättebra till julafton. Mimmie skyllde på att jag hade fel strumpbyxor och stövlar till... och jag vet att den kommer se kanon ut med fina strumpor till och mina svarta pumps med silverklack som Emil köpte till mej...

På KappAhl provade jag värsta glitter klänningen men den fällde glitter i högar så den sa jag blankt nej till. Hade inte kunnat suttit i nån soffa med den och då är det inte kul hur snygg den än var! Mims och P  tyckte den var snyggast av dom alla men Nej! det blev inget. Däremot hittade jag snygga trosor...

På H&M hittade jag min klänning jag sett i en tidning, jag säjer bara ÅHHHH! va snygg den va! Tyvärr var den slut i min storlek! Shit! Mims provade den - sååå jäkla snygg men hon kände att hon inte kunde andas... Jag hade lätt kunnat andats lite mindre för den var jättesnygg!
Ska se om jag hittar den i Stockholm på fredag, det vore perfekt!
Däremot hittade jag en så snygg korsett som satt som ett smäck på H&M. Så det fick bli en sån.

På vägen mot Rådhus konditoriet så sprang jag på en så fin klänning på BikBok. Det var den jag hade igår :) Den klämde jag till på direkt!

Under fikat så hade jag en överläggning med mej själv och kom fram till att det fick bli dom två klänningarna på Gina också.
Så då  har jag införskaffat mej tre klänningar, en svart korsett att ha under och tre snygga trosor till så nu är jag lite rustad inför december festerna.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0