hej hå!

Sicken helg!!

Fredagens middagsorgie hos Svensson gick inte av för hackor! Vilken god mat!! Kycklingfile med soltorkade tomater  västerbottenost med skinla runt. Ja det talar för sej själv...

Clara och E var på Valhall. Dom tog en taxi in och sen en taxi tillbaks på natten smidigt. Vi fick inte tag i en taxi alls sen så vi blev kvar över natten.

Dessvärre fick vi upp med tuppen för hästarna skulle ju ha mat och bli utsläppta. Jäkt fram tills det blev dax att vara speaker på Hugos KM. Jag som aldrig brukar vara speaker men det gick ganska bra tror jag. Hugo var jättenöjd med min insats i alla fall. Det är huvudsaken.

Kl 15.40 gick tåget med Svennsons till Liseberg. Dom hade nämligen premiär på Jul på Liseberg i lördags så vi drog dit. Hugo o Clara var kvar hemma med kompisar, och dom missa inget. Ösregn! Vi satte oss på Tyrol och sen satt vi där tills det stängde... Tog en pubrunda och sen var det tåget hem igen. Hemma 03....

Puh! Söndagsförmiddagen gick åt till att se Hugos bowlingsmatch. Roligt! Sen var det dans! Det är alltid lika skojjigt!! Igår lärde vi oss utveckla quickdancen. Sen var det jive dax. Fan va ursel jag var!! Hjärnan kopplade bara inte! Gahhhh!!!!

Väl hemma igen stupade jag likt en fura i säng efter duschen. Sov mer eller mindre sen 19 -tiden och 20.15 släckte jag lampan och John Blund kom med glitter till mina ögon. Åhh va skönt att det är måndag och jobb så jag får ta igen mej! Sånna helger som denna kan ju knäcka vem som helst men det var kul, dyrt och tröttsamt också...

Kyss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0