kolla in, vad tycker du??



Är smått uttråkad då mannen kollar in skidor och Robinson och allt möjligt! Medans jag väntar på sändningarna i Globen så fota jag shoppingen från i fredags...

Me like...



Klänningen till vänster från Gina liksom den längst till höger.
Mitten klänningen fr BikBok och var den jag hade igår i Ekedalen... Ryggen på den är så snygg och det syns inte här precis. Plajetter på banden över axlarna samt hela ryggen ned ut i sidorna. Ja, du får se nån gång.

Vad tycks? Inte illa shoppat under en fredags eftermiddag...

Och trosorna...? Nopp dom kommer inte på bild. Lite privat är jag faktiskt... 

Nu är det GLOBEN HORSE SHOW! YEAH!!!!! Kolla in Tv1 nu kl 14.30.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0