Nu blir det Måndagsmyyyys :)

Efter en lång dag på jobbet så har jag och mannen klarat av utvecklingssamtal med Hugos mentor.

Givetvis var han en fantastisk begåvning med fina resultat i alla ämnen och med en stor social kompetens. Men han kunde bli bättre på längd och höjd om han skulle förbättra nåt!!? Fast annars var han superduktig i all annan idrott... Haha! Samuel skrattade lite han också. Och med så begåvade föräldrar, ja vad kan man vänta sej? Se bara på dom andra ungarna.... säjer allt :)

Nu ska vi poppa popcorn, se på Ullared (ja jösses) efter det blir det Johan Falk tema. Var hos Mims och hämta filmerna. Nu är det bara att glo på. Förrästen Mims har influensa nu. Usch, blä, urk! Vill inte ha eländet! Hon är riktigt risig och typiskt när hon ska ha VFU... men men hon fick en adventskalender i choklad som plåster på såren för hon ville inte ha glass fast hon hade 39.5 i temp.

Jag hade ju köpt en till prinsen också men jag glömde skicka med den när han drog hem till Örebro. Klantigt! Och jag kan inte ens beskriva i ord vad härligt det var att ha honom hemma i helgen. Säjer som Ronjas pappa när Skalle-Per tog sitt sista andetag : Han fattas mej!! Och det är precis så som jag kännt hela dagen. Att jag inte är hel utan en bit av mej fattas och det är inget skönt alls... bara tomt! och ledsamt...

Nä jag rycker upp mej och fixar popcorn. Mums och nu ska Johan in i dvd.n så jag är redo efter Ullareds chocken!

Kyss!           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0