Rapport från en kärleksfull helg i Köpenhamn <3



Här är vi ute på stan - jag säjer bara : VILKEN HÄFTIG STAD!!

Köpenhamn... Här var vi på hästtävling för några år sedan men då festa vi på "Backen" och var inte inne i centrum. Men det var vi helgen. Bodde mitt i smeten! Hade Tivoli som granne. Tyvärr var det inte öppet för det gjordes iordning för jul. Synd för det såg fint ut genom grindarna!

Sen var vi ett stenkast från ströget. Där fanns ALLT! Gucci, Marc Jacobs, YSL, Hugo Boss, Karen Millen m.fl. Fränt!

Och vi såg en päls på Gucci för 800 000 kr - ÅTTAHUNDRATUSEN! För en rövkort päls! Hahaha! Helt galet! Ska se om jag får in en bild på den i morron. Kände ingen köplust alls då, blev mest häpen. Vem köper den undrar jag?? Skulle vara spännande och vara en liten loppa i pälsen och se vart färden från affären bär av till. Kanske till en Anna Anka kärring kanske?

H&M var ju gigantiskt i Köpenhamn. Vilket underklädes utbud! Skövde, skärpning! Likaså Gina Tricot var skitstort! Handlade inget speciellt men roligt att kolla. Jag tror det var lite mer glitter och paljetter på danska kläder i stort. Antingen är dom före eller efter. Mycket snyggt fanns det där i alla fall. Och en galleria med exclusivt julpynt. Åh...

Sen besökte vi barer titt som tätt för att vila fötterna, eller släcka törsten. Vi besökte Scottisch Bar, Dubliner, Old English Bar och så några danska barer det klart. Hittade en favvodrink,någon blå. Skitgod men jag blev ju knallblå på tungan...

Vi myste och pratade oss igenom hela helgen och som vanligt var den alldeles för kort!
Nu vet jag inte vad som är närmast att längta till... det får väl bli jul antar jag...

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0